16

profilki

czwartek, 17 kwietnia 2014

Grawer na obrączki



·         Imiona i data ślubu

·         ślubuję Ci miłość...

·         damska: Mój ..(imię)... i data ślubu, męska: Moja ..(imię)....i data ślubu

·         Z miłością ..... (imię) i data ślubu

·         Tylko Ty i data ślubu

·         Kochałem, kocham, będę kochać

·         Z miłości i data ślubu

·         Składam swe serce w Twoje ręce i data ślubu

·         damska: Całym sercem..., męska: ...aż do końca świata

·         Na zawsze, amen

·         Na zawsze razem i data ślubu

·         Potrzebuję Cię bo Cię kocham

·         damska: Chciałbym się z tobą zestarzeć, męska: Chciałabym się z tobą zestarzeć

·         damska: zaufałam na wieki, męska: zaufałem na wieki

·         damska: pokochałam i zaufałam, męska: pokochałem i zaufałem

·         To jest właśnie odwaga

·         Dziś i na zawsze

·         damska: Bądź grzeczna..., męska: Bądź grzeczny...

·         Ja Ciebie też...

·         któryś z fragmentów listu do Koryntian: Miłość wszystko przetrzyma, Miłość nigdy nie ustaje itd.

·         Co Bóg złączył człowiek niech nie rozdziela (można podzielić na dwie)

·         Gdzie Ty tam i Ja

·         Daję Ci siebie… i data ślubu

·         Na zawsze Ty… i data ślubu

·         Prowadź mnie… i data ślubu

·         Warto było czekać

·         damska: Ty jesteś wszystkim, męska: Wszystko jest Tobą

·         Dziś też Cię kocham

·         damska: zmusił mnie 15.08.2009r, męska: zmusiła mnie 15.08.2009r

·         Natychmiast założyć

·         numery gadu-gadu, loginy, maile

·         sic itur ad astra (tak się idzie do gwiazd) i data ślubu

·         Ama, si vis amari, (Kochaj, jeśli chcesz być kochanym)

·         Amor vincit omnia (miłość zwycięży wszystko) i data ślubu

·         damska: Ubi tu..., męska: ... Ibi ego (co oznacza: Gdzie ty , tam i ja)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz