16

profilki

niedziela, 29 grudnia 2013

Zaczynamy :)

Witam na moim blogu :) Przygodę z zaproszeniami zaczęłam kilka lat temu, kiedy szukając moich pięknych i jedynych przemierzyłam setki stron internetowych... W tych było za dużo... W tamtych za mało... i stwierdziłam: A może sama je zaprojektuję i zrobię?
tak się stało :)  czy wszystkim przypadły do gustu- nie wiem, ważne że mi i mojemu M strasznie się podobały. I tak po malutku, po cichutku zaczęłam tworzyć... z czasem z tych moich małych tworów zrobiła się spora kolekcja znajomych i znajomych znajomych którzy prosili o zrobienie zaproszeń. I tak pojawiła się myśl - a może zacząć to robić na większą skalę? i oto jestem i zapraszam do mojej zwariowanej pracowni crazy-art gdzie główne skrzypce gra pasja tworzenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz